Zacznijmy na początek od tego jak zaczęła się Twoja motoryzacyjna przygoda?
Moja przygoda z motoryzacją to dość prosta sprawa. Od małego zafascynowany byłem motocyklami co zawdzięczam mojemu Tacie, jako kilkuletnie dziecko śmigałem już na motorynce z wiekiem przesiadając się na coraz to inny motorower. Podczas gdy przybywało mi lat, zwiększał się też mój apetyt na coraz to szybsze maszyny, niestety z racji praktyczności kierunek moich zainteresowań zmienił się na cztery kółka. Po zakupie Hondy zabawa z motoryzacją i tuningiem zaczęła sie na poważnie. Do dnia dzisiejszego motoryzacja jest moja pasją i tym co w życiu lubię najbardziej.
Tuning Honda CRX
Co zadecydowało o tym że wybór padł właśnie na Hondę Crx?
Zwinność, lekkość, wybitnie sportowy charakter w czystej postaci, do tego autentyczna radość z jazdy i wysoki potencjał mocy! Czego chcieć więcej ?
W samochodzie pojawiło się sporo zmian, głównie od strony stylistycznej. Przyznam że pod tym kątem samochód robi niesamowite wrażenie, a wszystkie modyfikacje zostały wykonane bardzo profesjonalnie. Opowiedz jakie zmiany zaszły w Crx’ie od tej strony?
Mottem przewodnim przy przebudowie mojego auta było uzyskanie indywidualnego rasowego wyglądu w taki sposób aby auto stylistycznie na tym nie straciło. Nadwozie zostało niemal całkowicie przebudowane i praktycznie nie ma elementu który nie uległ by delikatnej modyfikacji.
Początkowo zamontowano kompletne ospojlerowanie firmy Carzone Special dedykowane do Hondy Crx, które jednak nie spełniło moich oczekiwań. Postanowiłem przerobić body kit według własnego projektu, tak aby auto zyskało indywidualny charakter. Idąc za ciosem zlikwidowaliśmy, wszystkie listwy a przetłoczenia po nich zostały wygładzone, usunięta została antena, boczne kierunkowskazy, tylna wycieraczka i fabryczny spojler.
Mimo tych modyfikacji auto nadal pozostawiało pewien niedosyt tak wiec krocząc coraz odważniej progi zostały na stałe zespolone z całą karoserią, usunięto wszystkie emblematy a maska została zaspawana w stylu bad look. Honda w końcu zaczynała nabierać charakteru i wdźięku którego wcześniej odrobinę brakowało. Tak przyszedł czas na detale a mianowicie seryjne lampy zastąpiły projektory Chrome Clear Glass wraz z pozycjami. Pojawiły się lusterka m3 look, a auto otrzymało nowy lśniący perłowy lakier. Aby nie tylko wyglądało ale było też je słychać seryjny układ wydechowy został zastąpiony całkowicie przelotowym zakończonym tłumikiem ala Mugen. CRX został obniżony praktycznie do granic możliwości, kropką nad „i” są 17 calowe polerowane felgi firmy O.Z
Wewnątrz samochód również się zmienił, pojawił się również system car audio…
Wnętrze auta pozostało praktycznie seryjne. Jest to kolejny etap przebudowy, który aktualnie mam zamiar rozpocząć, na dobry początek na dniach zamontowane zostaną fotele kubełkowe firmy Bimarco.
System car audio w aucie jest dość skromny z racji tego ze nie to jest moim głównym celem. Co wcale nie znaczy ze w aucie panuje cisza…. Całość sprawuje się naprawdę przyzwoicie.
- Jednostka sterująca to Pioneer DEH-7400MP
- Wzmacniacz BOSCHMANN PCH-2682EX
- Subwoofer blaupunkt GTB-300
- Kable instalacyjne firmy DIETZ
- Reszta nagłośnienia firmy Boschmann
Czy projekt uważasz za skończony, czy Hondę w najbliższym czasie czekają kolejne modyfikacje?
Jak to bywa w tego typu przedsięwzięciach zawsze jest coś co można poprawić a różnorodność dodatków daje bardzo duże pole manewru. W planach na nowy sezon są xenony i zawiasy lambo. Co dalej? Sam jestem ciekaw…